Opsætning af et godt kassesystem
Kassesystemet er for mange butikker et særlig væsentlig middel, der sikrer en god handel mellem sælger og kunder. Det kan for eksempel være ubehageligt at stå og ikke kunne få kassesystemet til virke, mens kunder utålmodig står og venter på at gennemføre deres køb. Et kassesystem består af flere forskellige dele, hvorfor det er vigtigt at finde de relevante dele, så ens kassesystem, kan komme op og køre. En af disse elementer er for eksempel en god bonprinter.
bonprinter epson
En bonprinter er vigtig at have, da den sørger for at din kunde får det rigtige dokument med hjem til at kunne bevise sit køb. Der er også på bonen, at kunden ofte kan læse vigtige informationer, der måtte være i forbindelse med deres køb. En bonprinter epson kan muligvis være den rigtige for dig, som en standard, god og hurtig bonprinter. Denne bonprinter epson kan du også finde her https://shop.delfi.com/da/vare/epson-tm-t20iii-bonprinter-usb-rs232/.
Husk bonpapir
Det er desuden essentielt at huske at købe bonpapir til din bonprinter, da disse ikke kan tage almindeligt papir, men bruger specielle ruller til dette. Det er vigtigt at vide, inden du køber bonruller, hvilken størrelse du behøver, da bonpapir findes i forskellige størrelser til forskellige printere. Hvis du vil gøre dine boner mere genkendelige, kan det være, du kan søge løsninger, som kan personliggøre dine boner med for eksempel logo på bagsiden og logo i toppen af bonen.
Problemer med kassesystemet
Nogle gange sker det at kassesystemet låser sig fast eller lukker ned. Derfor er det vigtigt at vide på forhånd, hvor problemet kunne være opstået. Ofte står sådanne oplysninger i manualen, hvor du kan finde informationer om typiske årsager til nedlukning. Nogle gange kan dette for eksempel involvere bonprinteren, da internettet nogle gange går igennem denne op i systemet. Nogle gange kan en simpel ’tænd og sluk’ for printeren virke.